You are not logged in.

Dear visitor, welcome to viecode.com. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Chrissy

Beginner

(10)

• "Chrissy" started this thread

Reputation modifier: 3

• Send private message

1

Monday, November 23rd 2009, 1:07am

User Pic mittig setzen

Gibt es eine Möglichkeit dass das Bild bzw. Foto in der Box zentriert und nicht linksbündig ist?
LG

rsmarty

Trainee

(13)

• "rsmarty" is male

Reputation modifier: 4

• Send private message

2

Friday, January 22nd 2010, 3:02pm

diese option würde mich auch interessieren. denke, dass man das mit einem eintrag in den zusätzlichen css deklarationen bewerkstelligen müsste.

greez

rsmarty

ActiveRendering

Intermediate

(59)

• "ActiveRendering" is male

Occupation: Dipl.-Rpfl. (FH)

Reputation modifier: 5

• Send private message

3

Saturday, October 23rd 2010, 11:58pm

Hi,
ist zwar schon nen Moment alt die Frage, aber da ich die Antwort für mich selbst gesucht habe, will ich euch gerne an der Lösung teilhaben lassen:

Zusätzliche CSS-Deklaration:

Source code

1
2
3
#userProfileAvatar{
text-align: center;
}

Gruß
Sascha
www.3d-board.de - Die deutschsprachige 3D-Community - www.active-rendering.de - Das kostenlose CG-eZine

Gast ^^

Unregistered

4

Tuesday, November 16th 2010, 9:57am

Dankeschön

Danke für dein CSS :thumbsup:

Rate this thread
Support
Forum
Spotlight

Kunden, die unsere Produkte über den WoltLab Plugin-Store erworben haben, können sich nun über unsere Aktivierungsseite für die Supportbereiche freischalten.

Applications